مشکلات اندروید | ویندوز | iOS | آیفون

مشکلات دستگاه اندروید ، ویندوز و iOS خود را به راحتی حل کنید

مشکلات اندروید | ویندوز | iOS | آیفون

مشکلات دستگاه اندروید ، ویندوز و iOS خود را به راحتی حل کنید

ارور اکسسور در آیفون Accessory may not be supported

| سه شنبه, ۴ دی ۱۳۹۷، ۰۲:۳۲ ب.ظ | ۲۵ نظر

ارور آیفون Accessory may not be supported


اگر شما نیز پس از استفاده از لوازم جانبی، ارور This accessory is not supported by this iPhone را بروی آیفون یا آیپد خود مشاهده می کنید مطلب زیر را حتما مطالعه کنید.

برای مشاهده به ادامه مطلب مراجعه کنید...

این خطا زمانی رخ می دهد که شما از یک وسیله جانبی یا اکسسوری دارای ایراد بروی آیفون خود استفاده می کنید. البته دلایل دیگری نیز باعث بروز این خطا می شود.

 

دلایل مشاهده خطای Accessory may not be supported در آیفون:

لوازم جانبی مورد استفاده شما معیوب، آسیب دیده و یا مورد تایید اپل نیست

این اکسسوری توسط دستگاه شما پشتیبانی نمی شود

پورت دستگاه شما کثیف یا آسیب دیده است

 

برای رفع ارور آیفون چه باید کرد؟

بروزرسانی به آخرین نسخه سیستم عامل iOS

برخی لوازم جانبی فقط با آخرین نسخه از سیستم عامل اپل سازگاری دارند. پس بهتر است سیستم عامل گوشی یا تبلت خود را به آخرین نسخه آپدیت کنید.

 

مطمئن شوید که اکسسوری شما با دستگاهتان سازگار است

اگر اولین بار است که از لوازم جانبی استفاده می کنید مطمئن شوید که با دستگاه شما سازگاری دارد. برخی اکسسوری ها فقط با مدل های خاصی از محصولات اپل سازگاری دارند.


پورت ها و اتصالات را بررسی کنید

پورت مورد استفاده را بررسی کنید و اگر کثیف بود به آرامی آن را تمیز کنید.

 

نکته مهم:

اگر لوازم جانبی دارای اتصال لایتنینگ مانند: هندزفری، شارژر، تبدیل لایتنینگ به جک 3.5 میلی متری صدا و ... استفاده می کنید و بعد از حدود 2 دقیقه با این ارور مواجه می شوید، ایراد از اکسسوری شماست. برای رفع این مشکل باید از لوازم جانبی اصل آیفون استفاده کنید زیرا اکسسوری مورد استفاده شما اصل نیست.

 

منبع : Apple.com

نظرات  (۲۵)

به بزرگی آرزویت نیندیش

به بزرگیکسی بیندیش که میخواهد آرزویت رابرآورده کند

براى برآورده شدن آرزو هایتان خدا رابرای شما آرزو یکنم


سلام من شارژرم تا دیروز ایفونم رو شارژ میکرده تازه هم خریدمش فیک نیس ولی الان با این پیام مواجهه شدم چرا؟؟؟؟

پاسخ:
سلام . این پیغام اکثرا به علت لوازم جانبی فیکه . سر شارژر و کابل شارژ رو به صورت جداگانه تست کنید. یعنی سر شارژر رو با یک کابل دیگه و برعکس ببینید بازم ارور میگیرید یا نه

بله هر دو سه دقیقه یک بار ارور می ده با هر کله ای 

پاسخ:
احتمالا کابل شما مشکل داره و باید کابل اورجینال خریداری کنید. مواردی مانند کیفیت کابل، تمیز بودن سوکت شارژ، ایرادات نرم افزاری گوشی و ... رو هم بررسی کنید.

من چند روز بود شارژرم رو میرزدم به زور شارژ میکرد تکونش میدادم قط و وصل میشد امروز یه شارژر فیک خریدم اونم همینجوری بود این پیامم میده 

داخل پورتش هم تمیز کردم 

به مظرتون باید جای شارژرمو عوض کنم؟

پاسخ:
شارژری که قطعی داره باید سریع تعویض کنید تا به گوشی صدمه نزنه . البته ممکنه مشکل قطعی از کابلتون هم باشه . اونم باید تست کنید.
در صورت امکان بهتره با شارژر اصلی یکی از دوستانتون تست کنید ببنید بازم مشکل دارید یا نه 
اگر مشکل وجود داشت باید به تعمیرگاه مراجعه کنید.

سلام من همه این کارارو کردم خوب نشد 

من از وقتی ک وصلش کردم به کامپیوتر اینطوری شد

پاسخ:
ممکنه کابل شارژ شما آسیب دیده باشه
لطفا در صورت امکان با کابل اصلی سایر دوستانتون تست کنید

سلام گوشی من تا دو ساعت پیش راحت شارژ میشد حالا یهو این اررور و میده چرا؟ کثیفم نیست

پاسخ:
سلام. لطفا اتصالاتی مثل سوکت و پریز رو چک کنید. یا گوشی رو خاموش روشن کنید مجدد بررسی کنید

سلام شارژرم رو با شارژر فیک بررسی کردم تا اونجایی که من فهمیدم اصله!! همیشه هم خوب شارژ میکنه ولی چند وقت یکبار( مثلا ماهی یکبار این هشدار میاد) مشکل چیه؟؟

پاسخ:
احتمالا یا شارژ رو بد وصل میکنید یا قطعی کابلتون قطعی داره. تمام موارد رو در نطر بگیرید

سلام‌ من از اول از شارژر اصلی استفاده میکردم و هیچ مشکلی نبود تا دیروز که این ارور‌ اومد .. زمانیکه هندزفری وصل میکنم مشکلی نداره فقط زمانیکه شارژر میزنم این ارور میاد .. مشکل از کابل شارژر هست یا پورت گوشی ؟

پاسخ:
احتمالا مشکل از کابل شارژتون هست. با کابل دستگاه مشابه تست کنید.

سلام من کابل شارژرم اصل بود شارژ نمیکرد گوشیمو ولی علامت شارژ شدن رو نشون میداد یه کابل فیک خریدم شارژ میشد گوشیم یه ماهی، امروز این ارور رو میده تا گوشیمو میزنم به شارژ و اینکه ایا دوشاخ شارژر رو که به پریز برق میزنم ربطی داره به این موضوع چون دوشاخه هم مخصوص اپل نیس یه دو شاخ معمولیه 

پاسخ:
اکثر گوشی های آیفون به لوازم جانبی مشل کابل و سر شارژر (همون دوشاخه) حساس هستند. 

من حدود 6 ماه استفاده از شارژر حالا این پیام میده و فقط موقعی که گوشی خاموش باشه شارژ میکنه 

 

پاسخ:
با کابل و سری گوشی آیفون دیگه ای تست کنید. 

سلام من چندماهه دارم از شارژرم استفاده می کنم ولی دو روزه این اخطار و می ه و مشکل از سیم نیست چون امتحانش کردم چرا الان این اخطار و میده ؟اگر فیک بود این چندماه باید می گفت:(

سلام، من شارژرم خراب شد و یه شارژر اصل با ضمانت خریدم، چند ماهی خیلی عالی شارژ میکرد از دیروز این اخطار یهو نشون داد ، اول یبار نشون میداد ولی حالا هر چند دقیقه یکبار نشون میده 

سلام،من حدودا 15 ماهه دارم از شارژرم استفاده میکنم و تازه به این مشکل خوردم،چه کنم الان؟

پاسخ:
طبق آموزش عمل کنید.

سلام 

من شارژرم شارژره اوریجینال گوشیمه 

تا همین یکی دوهفته پیش هم اوکی بود و شارژ میکرد

الان هی این پیام میاد و شارژ قطع میشه دوباره در میارم میزنم شارژ و شارژ میشه یه دقیقه که میگزره دوباره همون داستان

وقتی هم شارژش میکنم حالا ، تا موبایلمو روشن میکنم گوشیم داغ میکنه و شارژش خالی میشه.

مشکل الان از شارژره یا باتری؟؟

 

پاسخ:
با این تفاسیر اجتمالا مشکل نرم افزاری دارید و یا باتری گوشیتون دچار مشکل شده

سلاممن موقعی که پابجی بازی میکنم این ارور برام میاد

 

پاسخ:
تجهیزات جانبی خاصی به گوشی متصل میکنید ؟

سلام ، من کابل شارژرم رو دو-سه هفته ست خریدارى کردم و ضمانت دار هم هست ، شارژ میکنه گوشیمو ولى اخیراً که میرم سر وقتش میبینم که اتصال شارژ مثلاً توى ٧٠٪؜ قطع شده و ارورِ This accessory may not supported رو میزنه ، کابل رو مجدد که درمیارم و وصل میکنم بازم شارژ نمیکنه ، ولى پریز برق رو عوض میکنم شارژ میشه !

گاهى هم فقط با همون دراوردن کابل و دوباره زدنش شارژ میکنه !

و حالاجالب اینجاست که روز بعد با همون پریز قبلى که میزنم به شارژ دوباره شارژ میشه ! 😑🤦🏻‍♀️

اشکال از چى میتونه باشه ؟؟

و ضمناً زمانى که گوشیم به شارژ وصله ، کند هم میشه !

پاسخ:
احتمالا با این داستانی که شما گفتید مشکل نرم افرازی باشه :))
ارور This accessory may not supported در صورتی که بعد از گذشت 2 و الی 3 دقیقه ظاهر بشه مربوط به فیک بودن اکسسوری هست اما در غیر این صورت احتمالا مشکل نرم افزاری و از سیستم عامل باشه
البته صحت اتصالات، تمیز بودن سوکت گوشی و همچنین چک کردن گوشی زمانی که شارژ قطع میشه از لحاظ حرارت میتونه کمک کنه برای پیدا کردن علت اصلی

سلام خسته نباشید. من سیم شارژر فیک گرفتم دو هفته پیش/ تا امروز شارژ میکرد الان میزنه this accessory may not be supported ! 

هم پریز رو عوض کردم هم زدم به لب تاب و پاوربانک اما بازم همین ارور رو میده/ لطفا راهنمایی کنید تو این دوران قرنطینه جایی هم باز نیست

 

پاسخ:
سلام . اصولا لوازم جانبی فیک با گوشی های اپل سازگار نیست و اکثرا دچار همین مشکل میشن مخصوصا با اپدیت نرم افزاری جدید
سعی کنید اگر از کابل های اصلی ایفون استفاده نمیکنید حداقل از برندهای مشخص که لوازم جانبی ایفون تولید میکنند استفاده کنید

Slm man harjur sharzher mikharam baade 3,4mah in ekhtaro mide dg sharzh nemishe motmaenam hastam sharzheram fake nis khaste shodam az sharzher kharidan🤦🏻‍♀️shoma midoonin ellat chi mitoone bashe 

پاسخ:
هم سری و هم کابل رو مجزا تست کنید
اگر نشد و مجدد اخطار داد سوکت گوشی شارژ گوشی رو بررسی کنید
اگر اینا جواب نداد بهتره گوشی رو به گارانتی کننده یا تعمیرکار قابل اعتماد نشون بدید.

سلام من گوشیم فقط موقعی که خاموش شارژ میشه علتش چیه؟

پاسخ:
سلام . احتمالا مشکل از پین شارژ داخل درگاه شارژ گوشیتون هست که کمی انحراف پیدا گرده
اگر مشکل از اون پین نباشه ممکنه با تغییر شارژر ، کابل و ... مشکلتون حل بشه.
--------------------------------------------------------------------------------------
در مورد سوال دوستی در مورد تبلت a6
این تبلت فک کنم اصلا قابلیت شارژ سریع نداره
اصولا تبلت ها به دلیل حجم بالای باتری خیلی دیر شارژ میشن و طبیعی هست. 
  • amin majidi moghaddam
  • من با هر شارژر و کابل شارژی استفاده میکنم این مشکلو دارم و اصلا شارژ نمیشه باید شارژرو وصل کنم همون لحظه خاموشش کنم تا شارژ کنه باطری هم عوض کردم همونجوریه تمیز کردن سوکتو اینا هم که انجام دادم کلا بگم جواب نمیده نمیدونم چشه اگه سوکت شارژ هم باشه که چرا تو حالت خاموش شارژ میشه؟ بزنمش دیوار بنظرتون؟

    پاسخ:
    ممکنه مشکل نرم افزاری باشه 
    و شاید هم از سوکت شارژر
    بهتره به تعمیرکار مراجعه کنید.

    سلام من سلامت باتریم۱۰۰هست تعویضی هم نیس باتری اصلشه شارژرشم‌اصله تازگیا ب ۷۶درصد‌ک‌ میرسه‌تو شارژ قط‌ وصل میشه و همین ارورو‌ میده

    پاسخ:
    احتمالا مشکل نرم افزاری باشه
  • فروشگاه اپل آیدی
  • سوالی در مورد با اپل آیدی داشتم:
    اپل آیدی آمریکا با اعتبار از کجا تهیه کنیم؟

     

    سلام کابل من سه هفته کار کرد ، بعد این پیام رو داد. یعنی فیک بوده؟

    پاسخ:
    خیر . احتمالا کابل دچار مشکل شده.

    من وقتی شارژر وارد میکنم اتصال نداره کلا چند بار ک در میارم و از اول وصل میکنم بعدش شارژ میشه اگه صفحه گوشی رو اصلا روشن نکنم شارژ میشه ولی بعد چند دقیقه قطع میشه

    خاموش که میکنم شارژ میشه ولی خیلی خیلی کند

    پاسخ:
    احتمالا جای شارژ گوشی خراب یا کثیف شده
    بهتره به تعمیرکار موبایل مراجعه کنید.

    سلام ارور this accesory may not be supported برای من اومده و اصلا نمیره میخوام خاموشش هم کنم بعد روشن کنم ببینم درست میشه یا نه نمیشه چون اول باید این اررو رد کنم که نمیشه چیکار باید کنم من ؟

    پاسخ:
    احتمالا مشکل شما نرم افزاری است.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی