مشکلات اندروید | ویندوز | iOS | آیفون

مشکلات دستگاه اندروید ، ویندوز و iOS خود را به راحتی حل کنید

مشکلات اندروید | ویندوز | iOS | آیفون

مشکلات دستگاه اندروید ، ویندوز و iOS خود را به راحتی حل کنید

رفع مشکل شارژ نشدن آیفون در کمترین زمان

| سه شنبه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۸، ۰۱:۱۸ ق.ظ | ۰ نظر

iphone charger


اگر با شارژ کردن آیفون خود مشکل پیدا کرده اید و یا شارژر آن به درستی عمل نمی کند بهتر است مقاله ما را در مورد مشکلات شارژر آیفون های اپل بخوانید.

تمام گوشی های تولید شده توسط اپل از کابل اختصاصی لایتنینگ برای شارژ استفاده می کنند. اما ممکن است زمانی که آیفون خود را به شارژر متصل می کنید با مشکل شارژ نشدن یا شارژ کند آیفون روبرو شوید. احتمالا اولین فکری که به ذهنتان می رسد خرابی کابل لایتنینگ است. اما بهتر از قبل از هر کاری مراحل زیر را یک به یک بررسی و چک کنید.

قدم اول: بهتر است در اولین قدم گوشی هوشمند خود را ری استارت یا راه اندازی دوباره کنید. در این حالت برخی مشکلات جزیی گوشی به دلیل شروع مجدد به کار حل می شوند. پس از انجام ری استارت، دوباره اقدام به شارژ گوشی کنید.

قدم دوم: بروزرسانی سیستم عامل iOS خود به آخرین نسخه که می توانید باعث حل بسیاری از مشکلات شود. جدای از بحث مورد نظر ما، همیشه سعی کنید گوشی خود را آپدیت نگه دارید.

قدم سوم: در مرحله دوم سعی کنید کابل مورد استفاده را تعویض کنید و از کابل دیگری برای شارژ کردن آیفون خود بهره ببرید. توجه داشته باشید حتما اتصالات پورت لایتنینگ و اتصال به شارژر را بررسی کنید. اگر با این کار نیز نتیجه ای حاصل نشد، بهتر است شارژ شدن گوشی خود را با استفاده از پورت های لپ تاپ و کامپیوتر تست کنید.


آیفون


قدم چهارم: زمانی که از راه های بالا نتیجه ای نگرفتید، بهتر است پورت کابل لایتنیگ و گوشی خود را تمیز کنید.می توانید با استفاده از یک اسفنج این کار را انجام دهید.

قدم پنجم: اگر تمام مراحل بالا را به درستی انجام دادید و مشکلاتان همچنان پابرجا بود، احتمالا گوشی آیفون شما دچار مشکلات سخت افزاری شده است که نیاز به مراجعه به تعمیرکار خبره دارد.

توجه داشته باشید که در صورت مواجه با ارور یا خطای This accessory is not supported by this iPhone در آیفون ، احتمالا لوازم جانبی مورد استفاده شما فیک و تقلبی است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی